Дежавю. Ще в 2013-му я задався питанням, на що замінити 6-річний Golf Plus, який як раз пробіг тоді 200 тик. Так вийшло, що вибір затягнувся аж на 12 років. За цей час відбулися суттєві зміни в моєму користуванні авто, квартиру в Гурзуфі я більше не відвідую, відкривати Шенген через Латвію не треба, за кордон здебільшого літаком і там прокат на місці. Golf пройшов ще 150+ тик, і поступово перетворюється на Opel (в першу чергу пороги). Тривалий час думав, що заміню авто, коли електрички стануть безальтернативними, але схоже прогрес все ж таки повільніший, переїжджати жити на дачу я поки не збираюся, тому знову здрастуй бензин.
До перемоги буде 2/3 поїздок по Києву, 1/3 100 км на дачу по нормальним трасам, загалом ~10000 на рік. В основному їздитимуть дві людини, картоплю на дачі вирощувати ніхто не планує. Жаба каже - бери щось поменше, але після салону Golf Plus більшість розглянутих варіантів викликають посмішку.
Після пробіжки по навколишнім салонам розглядаються T-Roc (на максимальний фарш дуже непогана знижка), Kamiq, Karoq. Проглянув інфокарівський міні серіал з купівлею оператору кроса за 1 лям , закортіло подивитися в живу Jeep Avanger (але думаю буде дуже малий) та обраний оператором C4. Кум накинув на вентилятор - навіщо чекати поки машина стане Опелем - бери одразу Grandland. Я спочатку загорівся, бо 1.2 Stellantis-а наче вилікував дитячі хвороби і який не є всеж гібрид, але після аналізу бачу, що витрата у нього не суттєво відрізнятиметься від 1.4 150 к.с. T-Roc, а на трасі буде ще й гірша.
Вочевидь ми для себе ми вже визначились з T-Roc, але раптом я чогось не знаю.
Після Гольфа експериментувати з Опель/Пежо/Сітроен, а тим більше Jeep точно не варто)) А так - то Карок порівняно з Т-рок буде кращий по матеріалах салону + перевірений 1,4 + АТ Але зовнішність може не зайти, тут є моменти. Тому якщо подобається Т-Рок, то так виглядає що альтернативи направду не існує. + 1.5 ТСі з сухою ДСГ має бути дуже економною звʼязкою. п.с. Не знав, що Т-Рок теж на 1,4АТ. Тоді взагалі нема про що дискутувати)
Дежавю. Ще в 2013-му я задався питанням, на що замінити 6-річний Golf Plus, який як раз пробіг тоді 200 тик. Так вийшло, що вибір затягнувся аж на 12 років. За цей час відбулися суттєві зміни в моєму користуванні авто, квартиру в Гурзуфі я більше не відвідую, відкривати Шенген через Латвію не треба, за кордон здебільшого літаком і там прокат на місці. Golf пройшов ще 150+ тик, і поступово перетворюється на Opel (в першу чергу пороги). Тривалий час думав, що заміню авто, коли електрички стануть безальтернативними, але схоже прогрес все ж таки повільніший, переїжджати жити на дачу я поки не збираюся, тому знову здрастуй бензин.
До перемоги буде 2/3 поїздок по Києву, 1/3 100 км на дачу по нормальним трасам, загалом ~10000 на рік. В основному їздитимуть дві людини, картоплю на дачі вирощувати ніхто не планує. Жаба каже - бери щось поменше, але після салону Golf Plus більшість розглянутих варіантів викликають посмішку.
Після пробіжки по навколишнім салонам розглядаються T-Roc (на максимальний фарш дуже непогана знижка), Kamiq, Karoq. Проглянув інфокарівський міні серіал з купівлею оператору кроса за 1 лям , закортіло подивитися в живу Jeep Avanger (але думаю буде дуже малий) та обраний оператором C4. Кум накинув на вентилятор - навіщо чекати поки машина стане Опелем - бери одразу Grandland. Я спочатку загорівся, бо 1.2 Stellantis-а наче вилікував дитячі хвороби і який не є всеж гібрид, але після аналізу бачу, що витрата у нього не суттєво відрізнятиметься від 1.4 150 к.с. T-Roc, а на трасі буде ще й гірша.
Вочевидь ми для себе ми вже визначились з T-Roc, але раптом я чогось не знаю.
Можна закрити це питання взявши Стелантівський пиріжок
T-Roc як і Karoq йдуть зараз на 8AT. Я взагалі думав про Karoq як про дешевшу альтернативу. Але в салоні його не було, за словами менеджера розбирають майже з коліс. Але виявилося, що він нефіга недешвший,а просто більший за T-Roc. По матеріалах і особливо сидіннях дуже зайшов T-Roc в дорожчий комплектації, опцій в ній більше на $3000 ,а різниця тільки 1500. Єдине що не подобається в T-Roc - задні крісла не їздять як в Golf plus.
На DSG з 1.0/1.5 Kamiq, його дивилися першим, здівува своїми розмірами, думав він значно менший.
На DSG з 1.0/1.5 Kamiq, його дивилися першим, здівува своїми розмірами, думав він значно менший.
Так, Камік має колісну базу навіть на пару мм більшу від Карока. Дивно звичайно, але таки задній диван там унікальний як для дрібних кроссоверів... Т-роки оці останні дійсно цікаві. Навезли багато, зустрічаються з сидіннями Ergoactive. Логічна заміна Гольфа плюс. Свого часу якраз Т-рок скинув Гольфа з багаторічного 1-го місця в Європі... Єдине, що пам'ятаю з неприємного колись - вразив пластик і матеріали в салоні. Але це був дорестайл...
можно еще 408 глянуть, там хоть формфактор не чистый кросс, но при этом достаточный клиренс и пластиковый обвес. ну и при этом не 1.2
можно еще 408 глянуть
Peugeot не розглядали бо, з попереднього вибору лишалося в пам'яті, що вони були значно дорожче за VW. Да і салон поруч з домом закрили. Зараз бачу різниця не така велика і на Столічку ми все одно планували заїхати. З усього не ВАГ-а на чому їздив Peugeot 3008 2018(?) запам'ятався більше всіх, особливо своїм піаніно. Нічого поганого про нього не скажу, стояти 7 годин в мертвому заторі посеред Альп на ньому було не нудно .
"Крос" - вимога дружини, їй важливіша "автобусна" посадка більше ніж кліренс. До дачі у мене асфальт, окрім останніх 100 метрів.
P.S. 9+ літрів по місту жаба не пропустить, так можна і далі на Golf+ їздити . Ніколи не розумів гонитви за потужними двигунами. 200 к.с. мені точно не потрібно. Свій найкращий час Гурзуф-Глеваха (менше 9 годин) я показав на Polo 1.2л 55 к.с.
імхо, т-рок непоганий вибір, особливо з урахуванням поточної ціни та звички до ергономіки вольксвагена. Єдиний мінус, але для ТС може бути несуттєвим, як на мене, це балка позаду, бо воно все добре, коли нормальна дорога і погано, коли десь будеш їхати між Сквирою і Козятином
Посмотрите Citroen С4. Который 1.2 Гибрид. Там поправили страшную болячку 1.2 Puretech, теперь цепь а не ремень. Очень комфортное и приятное авто. Эргономика ИМХО лучше VW c его сенсорами. P.S. Касательно расхода. Ну никак не может 1.4 на 8 ступенчатом Айсине потреблять по городу столько же сколько 1.2 Гибрид PSA. По городу пару литров разница будет, по трассе будет +/- то же если ездить в пределах разрешенных ПДД. По динамике понятно VW лучше, 14 коней сверху.
імхо, т-рок непоганий вибір, особливо з урахуванням поточної ціни та звички до ергономіки вольксвагена. Єдиний мінус, але для ТС може бути несуттєвим, як на мене, це балка позаду, бо воно все добре, коли нормальна дорога і погано, коли десь будеш їхати між Сквирою і Козятином
Это та божественная эргономика где климат на сенсорной панели а то и вообще на экране только, а был и руль на сенсорах так покупатели такой вой подняли что бысто исправили.
імхо, т-рок непоганий вибір, особливо з урахуванням поточної ціни та звички до ергономіки вольксвагена. Єдиний мінус, але для ТС може бути несуттєвим, як на мене, це балка позаду, бо воно все добре, коли нормальна дорога і погано, коли десь будеш їхати між Сквирою і Козятином
Это та божественная эргономика где климат на сенсорной панели а то и вообще на экране только, а был и руль на сенсорах так покупатели такой вой подняли что бысто исправили.
вирішувати подобається ергономіка чи ні, то вже питання до ТС але саме тут кнопки на рулі, кнопки клімата сенсорні, а не на екрані. Але у фв клімат норм працює, зазвичай його не треба крутити.
Посмотрите Citroen С4. Который 1.2 Гибрид. Там поправили страшную болячку 1.2 Puretech, теперь цепь а не ремень. Очень комфортное и приятное авто. Эргономика ИМХО лучше VW c его сенсорами.
мені, наприклад, стелантісовські 1.2 з роботом та гібридом не зайшли взагалі звичайна АТ з 1.4 буде приємніша.
Посмотрите Citroen С4. Который 1.2 Гибрид. Там поправили страшную болячку 1.2 Puretech, теперь цепь а не ремень. Очень комфортное и приятное авто. Эргономика ИМХО лучше VW c его сенсорами.
Я дивився Infocar . Саме його обрав оператор після перебору 19 авто, але VAG він фактично не дивився. На той момент на T-Roc не було таких знижок, а на слово "Шкода" у оператора свої таргани.
Щодо сенсорів клімату, я адепт того, що не треба туди лазити. Виставив +22 і живи з ними 12 місяців на рік. У дружини своя думка на цю тему, але їй дизайн сподобався, якщо буде не зручно - їй доведеться прийняти мою віру в +22 .
мені, наприклад, стелантісовські 1.2 з роботом та гібридом не зайшли взагалі звичайна АТ з 1.4 буде приємніша.
Жаба каже, що в місті він буде трохи кращий за 1.4AT, але на трасі навпаки. У нас є сподівання повернутися в довгі автомандрівки, так що це може бути вирішальним.
мені, наприклад, стелантісовські 1.2 з роботом та гібридом не зайшли взагалі звичайна АТ з 1.4 буде приємніша.
Жаба каже, що в місті він буде трохи кращий за 1.4AT, але на трасі навпаки. У нас є сподівання повернутися в довгі автомандрівки, так що це може бути вирішальним.
в мене питання були навіть не до потужності та витрат, а до того як воно все разом працює, якось смикано та нелогічно, щоправда я на джипі це тестував, але там техніка однакова, хіба що вони роблять окремі налаштування. Тому все ж таки протестдрайвити його варто
мені, наприклад, стелантісовські 1.2 з роботом та гібридом не зайшли взагалі звичайна АТ з 1.4 буде приємніша.
Жаба каже, що в місті він буде трохи кращий за 1.4AT, але на трасі навпаки. У нас є сподівання повернутися в довгі автомандрівки, так що це може бути вирішальним.
забудь про стелантіс та тригоршкові витвори
з того, що ти написав та плануєш, та, що тобі скоріше за все подобається класичний автомат та ти-рок з його 1,4 (вельми непоганим мотором) - подивись ну дуже уважно на октаву комбі з 1,4 TSI 110 кВт (150 к.с.) 8AQ жалкувати не будешь точно. Так, це не кросовер, але ППД робить його точно не гіршим за кліренсом. Зв'язка цього 1,4 + класичний автомат - це мабуть найкраще не сьогоді поєднання.
У нас є сподівання повернутися в довгі автомандрівки, так що це може бути вирішальним.
якщо вже приціл на довгі автомандрівки, то похвалю своє болото, бо субару крострек здається влазить у бюджет, і це мегакомфортне авто в своєму класі на довгі подорожі, з точки зору кузова, незалежної підвіски та трохи більшої бази на трасі буде краще, ніж т-рок.
імхо, т-рок непоганий вибір, особливо з урахуванням поточної ціни та звички до ергономіки вольксвагена. Єдиний мінус, але для ТС може бути несуттєвим, як на мене, це балка позаду, бо воно все добре, коли нормальна дорога і погано, коли десь будеш їхати між Сквирою і Козятином
Это та божественная эргономика где климат на сенсорной панели а то и вообще на экране только, а был и руль на сенсорах так покупатели такой вой подняли что бысто исправили.
вирішувати подобається ергономіка чи ні, то вже питання до ТС але саме тут кнопки на рулі, кнопки клімата сенсорні, а не на екрані. Але у фв клімат норм працює, зазвичай його не треба крутити.
Я к тому что как раз в С4 все кнопки физические, круиз и радио на руле. нет никаких отдельных стремных джойстиков для аудио под рулем. Я прямо позитивно в шоке от качества авто. Едтинственное у меня С4X с 1.2 130 еще старым, но авто в лизинге и выкупать я его не буду.
подивись ну дуже уважно на октаву комбі з 1,4 TSI 110 кВт (150 к.с.) 8AQ жалкувати не будешь точно.
+1. Теж хотів на початку запропонувати. Але назва теми - "кросовер". А Октавія таки кросовер тільки по кліренсу. Посадка там легкова. Жінки такого зазвичай не оцінять.
мені, наприклад, стелантісовські 1.2 з роботом та гібридом не зайшли взагалі звичайна АТ з 1.4 буде приємніша.
Жаба каже, що в місті він буде трохи кращий за 1.4AT, але на трасі навпаки. У нас є сподівання повернутися в довгі автомандрівки, так що це може бути вирішальним.
У меня сейчас 1.2 130 Puretech 8AT, до этого был Карок 1.5 150 DSG. Расход по трассе по сути одинаковый где-то 6.5 при 120-130. Насчет 1.2 136 то народ пишет что в городе это 5 литров. А это на 3 литра меньше чем у меня Карок ел. 8 vs 5 это явно не трохи. Ситроен надо поездить.