Лет этак 7-8-9 назад читал я в украинском журнале "Сигнал", что якобы на тогда ещё АвтоЗаз'е был разработан движок с турбонаддувом, тот же обьем 1.1 литра (тогда других и не было-то), но с турбонаддувом. Запомнил, что мощность такого движка составлял 91 л.с. Дальнейшая судьба этого движка - неизвестна. Кстати, где-то в тоже время появилось сообщение о разработке и готовности к производству ЗАЗ-1103 (теперяшняя Славута), которую реально запустили в производство с приходом корейцев.
по полит. соображениям партии, мол показать итальянцам, что вот видете ВАЗ это не ваш завод, а мы и свое умеем. Таврию заморозили до полного развития ВАЗ 2108.
На ЗАЗе проектировалось много "революционнго" но на момент выхода его на линию, оно уже становилось старым и не соответствовало требованиям потребителя.
Перше. Описаний пристрій надто складний в налаштуванні. Потрібен підбір всіх параметрів. І нема гарантії, що підібрати вдасться. Крім того серйозних тестів не проводилось, тому важко сказати, чи вартує це робити і чи дійсно є відчутний приріст потужності. Друге. Жужиків і таврійський двигуни відрізняються за системою впуску, тому реалізація турбіни для таврії буде зовсім іншою. Третє. Ресурс таврійського двигуна і так, не те, щоб дуже. А якщо туди ще й турбу запхати, то він взагалі стане мізерним.
паспортний ресурс 120 тк, здається у зубил такий же. Є у нас тут тавариш mandibul так у ньюго на Славі 90 з гаком і все ОК. Теперішні МеМЗи в плані надійності не мають нічого спільного з тим, що було до приходу Деу. А що турба вкоротить, то від того нікуди не дітись, але як поїде -->
на старій машині Старі зубила теж до першої капіталки ходять по 300 ткм, а для нових 150 вважається нормою. Просто колись матеріали були зовсім не ті. Конверсія
Тільки ж тоді зразу доведеться модернізувати систему охолодження, систему випуску відпрацьованих газів, гальма. Це - на перший погляд. Може і ще щось. Але так, поїде.... А ще як туди РПД вліпити, 415-й! Це вже парашут гальмівний доведеться доставляти
а з Тавріями якраз навпаки - ті що раніше робилися, були не зовсім, а зате тепер Запор - лідер автобудування, а це тобі не що-небудь, а щось на кшалт Мерса, БМВ і ВВ разом узятих!
... вот кузов у них был, класс. В заводских условиях достаточно просто усилить кузов. Что ЗАЗ и сделал. По отзывам испытателей, машинка очень неплохо ездила.