autoua
×
Autoua.netФорумЗАЗ форум

Турбо Запорожец!!! Может кому интересно... (+)

V.I.P ***
65 лет, Запорожье
Сообщения: 13226
С нами с 27.04.2002

Турбо Запорожец!!! Может кому интересно... (+)
      14 января 2003 в 06:00 Гілками

http://zaz.komi.ru/cgi-bin/index.pl?link=opis.pl&id=500

Умельцы!!! А на Таврюху, такой прибамбас прибамбасить, слабо?


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
47 лет, Киев
Сообщения: 1131
С нами с 05.05.2002

Re: Полезная ссылка, просто прикольная :) (-) [Re: Intern]
      14 января 2003 в 17:10 Гілками



Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
опытный писатель ***
51 год, Чернигов
Сообщения: 1519
С нами с 17.10.2002

На Таврию ... (+) [Re: Intern]
      14 января 2003 в 18:48 Гілками

Лет этак 7-8-9 назад читал я в украинском журнале "Сигнал", что якобы на тогда ещё АвтоЗаз'е был разработан движок с турбонаддувом, тот же обьем 1.1 литра (тогда других и не было-то), но с турбонаддувом. Запомнил, что мощность такого движка составлял 91 л.с. Дальнейшая судьба этого движка - неизвестна.
Кстати, где-то в тоже время появилось сообщение о разработке и готовности к производству ЗАЗ-1103 (теперяшняя Славута), которую реально запустили в производство с приходом корейцев.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
47 лет, Киев
Сообщения: 1131
С нами с 05.05.2002

Re: Таврия была спроектирована ранее ВАЗ 2108, но (+) [Re: Variator]
      14 января 2003 в 18:56 Гілками

по полит. соображениям партии, мол показать итальянцам, что вот видете ВАЗ это не ваш завод, а мы и свое умеем.
Таврию заморозили до полного развития ВАЗ 2108.

На ЗАЗе проектировалось много "революционнго" но на момент выхода его на линию, оно уже становилось старым и не соответствовало требованиям потребителя.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
опытный писатель ***
51 год, Чернигов
Сообщения: 1519
С нами с 17.10.2002

Да, было такое ... (-) [Re: ангелохранитель]
      14 января 2003 в 19:01 Гілками

Да, было такое ...

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Супер писатель! ****
Львов
Сообщения: 3822
С нами с 06.07.2001

Три застереження (+) [Re: Intern]
      14 января 2003 в 20:09 Гілками

Перше. Описаний пристрій надто складний в налаштуванні. Потрібен підбір всіх параметрів. І нема гарантії, що підібрати вдасться. Крім того серйозних тестів не проводилось, тому важко сказати, чи вартує це робити і чи дійсно є відчутний приріст потужності.
Друге. Жужиків і таврійський двигуни відрізняються за системою впуску, тому реалізація турбіни для таврії буде зовсім іншою.
Третє. Ресурс таврійського двигуна і так, не те, щоб дуже. А якщо туди ще й турбу запхати, то він взагалі стане мізерним.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
опытный писатель ***
32 года за рулем, Киев
Сообщения: 1470
С нами с 10.11.2001

Re: Одне питання (+) [Re: NetGuy]
      14 января 2003 в 20:16 Гілками

В ответ на:

Ресурс таврійського двигуна і так, не те, щоб дуже.


Перепрошую, а який ресурс Таврійського двигуна? -->

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Супер писатель! ****
Львов
Сообщения: 3822
С нами с 06.07.2001

Це запитання, чи провокація? (+) [Re: ValeryT]
      14 января 2003 в 20:27 Гілками

Наскільки я знаю, тисяч 100 до капіталки. А турба його вкоротить, думаю, не менше, як в два рази.

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
опытный писатель ***
32 года за рулем, Киев
Сообщения: 1470
С нами с 10.11.2001

Re: Це провокаційне запитання(+) [Re: NetGuy]
      14 января 2003 в 20:51 Гілками

паспортний ресурс 120 тк, здається у зубил такий же. Є у нас тут тавариш mandibul так у ньюго на Славі 90 з гаком і все ОК. Теперішні МеМЗи в плані надійності не мають нічого спільного з тим, що було до приходу Деу. А що турба вкоротить, то від того нікуди не дітись, але як поїде -->

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
V.I.P ***
65 лет, Запорожье
Сообщения: 13226
С нами с 27.04.2002

На Таврию даже роторный двигатель ставили... (+) [Re: Variator]
      14 января 2003 в 21:03 Гілками

... правда, мало машин сделали. Но, зато 120 л.с.

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
47 лет, Киев
Сообщения: 1131
С нами с 05.05.2002

Re: В мене на старій машині пробіг 280 тк, капіталка ще не робилась(-) [Re: ValeryT]
      14 января 2003 в 21:04 Гілками



Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Супер писатель! ****
Львов
Сообщения: 3822
С нами с 06.07.2001

Ти сам сказав ... (+) [Re: ангелохранитель]
      14 января 2003 в 21:12 Гілками

на старій машині Старі зубила теж до першої капіталки ходять по 300 ткм, а для нових 150 вважається нормою. Просто колись матеріали були зовсім не ті. Конверсія


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Супер писатель! ****
Львов
Сообщения: 3822
С нами с 06.07.2001

"Не дысыс? А кАк дысал!" (+) [Re: ValeryT]
      14 января 2003 в 21:18 Гілками

Тільки ж тоді зразу доведеться модернізувати систему охолодження, систему випуску відпрацьованих газів, гальма. Це - на перший погляд. Може і ще щось. Але так, поїде.... А ще як туди РПД вліпити, 415-й! Це вже парашут гальмівний доведеться доставляти

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
важничающий писатель ****
Львов
Сообщения: 2414
С нами с 14.06.2002

Що правда то правда (+) [Re: NetGuy]
      14 января 2003 в 21:19 Гілками

навіть вода мокрішою була, не те що зараз...

а з Тавріями якраз навпаки - ті що раніше робилися, були не зовсім,
а зате тепер Запор - лідер автобудування, а це тобі не що-небудь,
а щось на кшалт Мерса, БМВ і ВВ разом узятих!


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
важничающий писатель ****
Львов
Сообщения: 2414
С нами с 14.06.2002

Гальма придумали труси (+) [Re: NetGuy]
      14 января 2003 в 21:20 Гілками

а нам крила подавай!

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
47 лет, Киев
Сообщения: 1131
С нами с 05.05.2002

Re: Річ не в металі ..(+) [Re: NetGuy]
      14 января 2003 в 21:23 Гілками

Марка сталі з якої виготовляють вузли лишилась та сама.
Стара Таврія в мене 1995 р/в, а річ у тому як і коли робити поточне обслуговування.

Як ти до неї, так і вона до тебе.



Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
47 лет, Киев
Сообщения: 1131
С нами с 05.05.2002

Re: С роторным двигателем знаком ... (+) [Re: Intern]
      14 января 2003 в 21:27 Гілками

по 7 жигули, скажу тебе опасная это штука, а ресурс ваще фигню в нем 40-50тк, при условии хорошей (мягкой) эксплутации.

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
47 лет, Киев
Сообщения: 1131
С нами с 05.05.2002

Re: Для таких „пілотів” як Ви, шановний ...(+) [Re: NetGuy]
      14 января 2003 в 21:33 Гілками

можна обмежувач швидкості поставити у двигун.
Тобто їздить на 1,2L


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
V.I.P ***
65 лет, Запорожье
Сообщения: 13226
С нами с 27.04.2002

Да я в курсе, что движок быстропомирающий ... (+) [Re: ангелохранитель]
      14 января 2003 в 21:33 Гілками

... вот кузов у них был, класс. В заводских условиях достаточно просто усилить кузов. Что ЗАЗ и сделал. По отзывам испытателей, машинка очень неплохо ездила.

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Супер писатель! ****
Львов
Сообщения: 3822
С нами с 06.07.2001

Такий пілот, як я (+) [Re: ангелохранитель]
      14 января 2003 в 21:38 Гілками

їздить на зубилі з двигуном 1300 і не морочить собі голову усілякими турбами

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Autoua.netФорумЗАЗ форум
Додаткова інформація
0 користувачів і 13 що побажали залишитися невідомими читають цей форум.

Модератор:  moderator 

Роздрукувати всю тему

Права
      Ви не можете створювати нові теми
      Ви не можете відповідати на повідомлення
      HTML дозволений
      UBBCode дозволений

Рейтинг:
Переглядів теми: 2254

Оціните цю тему

Перейти в

Правила конференції | Календар | FAQ | Карта розділу | Мобільна версія