ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2009 р. N 124
ЗМІНИ, що вносяться до Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п )
1. У підпункті "б" пункту 2.1 слова "чи тимчасовий реєстраційний талон" замінити словами "або реєстраційний чи інший засвідчений в установленому порядку документ, що підтверджує право керування, користування чи розпорядження таким транспортним засобом".
2. У пункті 2.2 слова "яка має тимчасовий реєстраційний талон" замінити словами "яка використовує такий транспортний засіб на законних підставах".
3. Абзац третій підпункту 8.7.3 "е" після слів "червоному сигналі світлофора" доповнити словами "з крайньої правої (лівої) смуги руху".
4. Доповнити пункт 16.9 абзацом такого змісту:
"Під час руху в напрямку стрілки зеленого кольору на таблиці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора із вертикальним розташуванням сигналів, водій повинен зайняти крайню праву (ліву) смугу руху та дати дорогу транспортним засобам і пішоходам, що рухаються з інших напрямків.".
"Під час руху в напрямку стрілки зеленого кольору на таблиці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора із вертикальним розташуванням сигналів, водій повинен зайняти крайню праву (ліву) смугу руху та дати дорогу транспортним засобам і пішоходам, що рухаються з інших напрямків.".
Недавно страсти кипели, можно-ли на картонку со стрелкой поворачивать не из крайнего ряда. В частности со стороны Саксаганского по Старовокзальной на Жилянскую, и еще несколько мест. Народ доказывал, что с любого ряда можно. Вот и объяснение, что только из крайнего ряда.
В ответ на: 2. У пункті 2.2 слова "яка має тимчасовий реєстраційний талон" замінити словами "яка використовує такий транспортний засіб на законних підставах".
Теперь можно законно передавать управление в присутствии лица вписанного в техпаспорт как "право керування".
что-то у меня Лига по поиску от 11.02.09 выдаеёт только 76-ю постанову: КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 лютого 2009 р. N 76
Київ
Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України Ю. ТИМОШЕНКО
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2009 р. N 76
ЗМІНИ, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
1. В абзаці першому пункту 5 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 р. N 30 (Офіційний вісник України 2001 р., N 3, ст. 75; 2002 р., N 16, ст. 865, N 40, ст. 1860; 2007 р., N 48, ст. 1979), цифри "44" замінити цифрами "46".
2. Абзац перший пункту 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. N 1306 (Офіційний вісник України 2001 р., N 41, ст. 1852; 2005 р., N 2, ст. 86, N 27, ст. 1569; 2007 р., N 14, ст. 522, N 48, ст. 1978; 2008 р., N 52, ст. 1740, N 75, ст. 2526), викласти в такій редакції:
"22.5. За спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 38 т (на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - до 40 т; для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.".
Із змінами і доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 6 січня 2005 року N 16, від 30 червня 2005 року N 538, від 21 лютого 2007 року N 263, від 27 червня 2007 року N 879, від 9 липня 2008 року N 634, від 1 жовтня 2008 року N 876, від 11 лютого 2009 року N 76
В ответ на: "Під час руху в напрямку стрілки зеленого кольору на таблиці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора із вертикальним розташуванням сигналів, водій повинен зайняти крайню праву (ліву) смугу руху та дати дорогу транспортним засобам і пішоходам, що рухаються з інших напрямків.".
Хорошо, допустим, что таким образом закрыли существовавшую возможность поворачивать из _всех_ рядов, из которых разрешён соответствующий поворот. Но заодно же привнесли новую коллизию (и новый потенциальный развод, по идее):
Допустим, что на четырех полосах одного направления, две правые разрешают поворот направо на перекрёстке. Если горит основной красный, то тут теперь однозначно, что только с крайней. А если горит зелёный?
Насколько я понимаю, то после этого изменения, зелёная "картонка" не только "дозволяє рух за умови ...", а и предписывает рядность при таком движении. При этом, сигнал светофора уточнить забыли; и на какой бы ты не ехал -- ведь движеншься в направлении стрелки -- только с крайнего...
Допустим, что на четырех полосах одного направления, две правые разрешают поворот направо на перекрёстке. Если горит основной красный, то тут теперь однозначно, что только с крайней. А если горит зелёный?
Насколько я понимаю, то после этого изменения, зелёная "картонка" не только "дозволяє рух за умови ...", а и предписывает рядность при таком движении. При этом, сигнал светофора уточнить забыли; и на какой бы ты не ехал -- ведь движеншься в направлении стрелки -- только с крайнего...
Обрати внимание на уровне какого сигнала светофора висит картонная стрелка.
"Під час руху в напрямку стрілки зеленого кольору на таблиці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора із вертикальним розташуванням сигналів, водій повинен зайняти крайню праву (ліву) смугу руху та дати дорогу транспортним засобам і пішоходам, що рухаються з інших напрямків.".
Недавно страсти кипели, можно-ли на картонку со стрелкой поворачивать не из крайнего ряда. В частности со стороны Саксаганского по Старовокзальной на Жилянскую, и еще несколько мест. Народ доказывал, что с любого ряда можно. Вот и объяснение, что только из крайнего ряда.
Поворот всегда осуществляется с крайнего рада, если нет предписывающего знака для других рядов.
Допустим, что на четырех полосах одного направления, две правые разрешают поворот направо на перекрёстке. Если горит основной красный, то тут теперь однозначно, что только с крайней. А если горит зелёный?
Насколько я понимаю, то после этого изменения, зелёная "картонка" не только "дозволяє рух за умови ...", а и предписывает рядность при таком движении. При этом, сигнал светофора уточнить забыли; и на какой бы ты не ехал -- ведь движеншься в направлении стрелки -- только с крайнего...
Обрати внимание на уровне какого сигнала светофора висит картонная стрелка.
+1 Движение по стрелке подразумевает движение на красный.