Добрый день! В рамках данной темы будет публиковаться вся новая информация про новые услуги, новости, а также акции в сети WOG. Помимо этого, в ней всегда можно задать вопросы о нашей сети, о работе заправок, высказать своё мнение об уровне обслуживания, оставить жалобу либо уточнить любой другой непонятный и интересующий Вас вопрос.
Последние новости:
WOG ДАРУЄ ВОДІЯМ АСИСТЕНТА
З 1 серпня компанія WOG пропонує своїм клієнтам нову послугу, що має назву WOG Assistance. Це цілодобова інформаційно-консультаційна підтримка автомобілістів в дорозі. Вона надаватиметься абсолютно безкоштовно всім клієнтам-учасникам програми «Прайд на АЗС WOG».
До переліку консультацій, які надаватимуться службою, входять: • надання загальної інформації про місцезнаходження, адреси та номери телефонів АЗК WOG, станцій технічного обслуговування, послуг евакуатора, технічної допомоги, таксі, готелів і ДАІ; • надання інформації про порядок дій у ДТП: перша медична допомога, інструктування учасників, загальний порядок звернень до страхової компанії; • інформація про наявність вільних місць у готелях, пошук найближчого закладу харчування за параметрами замовника; • технічна консультаційна допомога у разі поломки автомобіля або інформація щодо специфіки технічного обслуговуваня транспортного засобу; • інформація про місцезнаходження, телефони екстрених служб; • бронювання авіабілетів, готелів, таксі; • інша інформація за за запитом клієнта.
«Спектр наших послуг ніколи не обмежувався лише наданням якісного пального нашим клієнтам. Ми постійно дбаємо про комфорт автомобілістів у дорозі: на АЗК WOG завжди можна придбати свіжі хрусткі сендвічі та круасани, натуральну високоякісну каву; перепочити за зручними столиками в кондиційованому приміщенні або відвідати чисту вбиральню. Нова послуга WOG Assistance також покликана підвищити комфорт і безпеку наших клієнтів, забезпечивши їх всією необхідною інформацією та фактично, надавши безкоштовний консьєрж-сервіс, який пропонується лише найкращими готелями за додаткову плату. Ми продовжуємо доводити, що українські водії завжди могли покластися на нас», - зазначив генеральний директор компанії WOG Сергій Корецький.
Для отримання послуги, клієнт телефонує за безкоштовним номером 0 800 300 525, обирає розділ 4 (WOG Assistance), повідомляє оператору номер картки «Прайд», своє прізвище та ім’я і замовляє послугу чи отримує інформацію по запиту.
обана,понеслась... Карты ВИП будут работать или "выборочно"?
обана,понеслась... Карты ВИП будут работать или "выборочно"?
А чего тебе не понятно, горячая линия сказала до свиданья скидкам 35 копеек и т.д. под предлогом того, что усе пропало когда был дождь в Луцке Удобнее отмазки и не найдешь. А представителю ВОГа, который тут зарегился нужно не спрашивать, а почитать многочисленные отзывы авто.юашников о своей компании
верните карточки VIP иначе будете как Макдональдс в смысле бесплатный туалет и магазин-)
Карты ВИП будут работать или "выборочно"?
+1 И когда?
З.Ы. мне их туалет и магаз и нафик не нужен. Но без они карты потеряют клиента, который им заносит около 2000 грн. ежемесячно.
Карты ВИП будут работать или "выборочно"?
З.Ы. мне их туалет и магаз и нафик не нужен. Но без, они карты потеряют клиента который им заносит около 2000 грн. ежемесячно.
+ 1 - перешел на ОККО
Карты ВИП будут работать или "выборочно"?
К сожалению, в данный момент мы действительно ведём технические работы в нашем процессинговом центре и надеемся, что они закончатся как можно быстрее.
Карты ВИП будут работать или "выборочно"?
К сожалению, в данный момент мы действительно ведём технические работы в нашем процессинговом центре и надеемся, что они закончатся как можно быстрее.
Не убедительно ,у Вас же не "пропала информация" на карты прайд и тем более "Паливна карта WOG",все по прежнему прекрасно работает,или я не прав?
обана,понеслась... Карты ВИП будут работать или "выборочно"?
А чего тебе не понятно, горячая линия сказала до свиданья скидкам 35 копеек и т.д. под предлогом того, что усе пропало когда был дождь в Луцке Удобнее отмазки и не найдешь. А представителю ВОГа, который тут зарегился нужно не спрашивать, а почитать многочисленные отзывы авто.юашников о своей компании
У мене віп-картка перестала працювати акурат за декілька днів до дощу, тому відмазки про дощ викликають лише сміх
Видимо дождик заказывали чуть раньше, но он опоздал
У мене віп-картка перестала працювати акурат за декілька днів до дощу, тому відмазки про дощ викликають лише сміх
потоп был 30 го. у меня 31 го нормально работала карта. Видимо вода всё прибывала и прибывала ))
Та да. Розуміння, що ця картка рано чи пізно буде закрита, було ще на момент придбання, але (прошу вибачення перед представником ВОГ) тупішу аргументацію придумати було б складно. Я вважаю, що повідомлення типу "дія карток призупинена через масштабні махінації з ними" була би сприйнята клієнтами набагато лояльніше. А так складається враження, що нас мають за тупе бидло, якому можна "згодувати" любу інфу... Скидка була приємним бонусом, проте не вирішальним фактором у виборі мережі. Але останні дії по відношенню до клієнтів змушують мене повністю перейти на заправки конкурентів.
У мене віп-картка перестала працювати акурат за декілька днів до дощу, тому відмазки про дощ викликають лише сміх
потоп был 30 го. у меня 31 го нормально работала карта. Видимо вода всё прибывала и прибывала ))
Місцева влада може спокійно перекласти провину за потоп у Луцьку з доща на ВОГ, який почало заливати від 28 числа
остановился на заправке,выпить кофе и попросил к эспрессо(весьма посредственный кстати) дополнительный стик сахара,дали в обмен на 20копеек.вопрос в следующем-если брать кофе без сахара,он будет на 20 копеек дешевле?спасибо за ответ
1. Чому кава у вас така ДОРОГА? Чому різні додатки (цукор, пів ложки молока, тощо) платно!!!
2. Чому ваші хотдоги і все інше по цінах італійських вишуканих ресторанів. Коли собівартість продуктів 2-3 грн, а продаєте в 10 разів дорожче!!!
3. Чи враховувалась соціальна складова при формуванні цін на їжу на заправках?
очікую на відповідь!
2. Чому ваші хотдоги і все інше по цінах італійських вишуканих ресторанів.
когда будут работать VIP карты? и где центральный Ваш офис где с помощью карт можно купить талоны со скидкой(вчера оператор сказал - едьте в офис и берите со скидкой талоны - 35к)
А че смешного? Цены действительно не фаст-фудные.
В вашей сети ещё можно купить А-80, и если можно, то на каких АЗС?
1. Чому кава у вас така ДОРОГА? Чому різні додатки (цукор, пів ложки молока, тощо) платно!!! 2. Чому ваші хотдоги і все інше по цінах італійських вишуканих ресторанів. Коли собівартість продуктів 2-3 грн, а продаєте в 10 разів дорожче!!! 3. Чи враховувалась соціальна складова при формуванні цін на їжу на заправках? очікую на відповідь!
Гарна спроба . Отже: 1. Вартість кави у мережі АЗС складає 10 грн., ця вартість не набагато відрізняється від вартості кави у кав'ярнях. На превеликий жаль, ми поки що не можемо організувати постачання кави "Копі Лювак" на усі АЗК нашої мережі, не кажучи вже про сорт "Black Ivory" . До речі, до кінця цього року ви також можете скористатися нашою послугою "Кава-проїзний", що дозволить вам заощадити ваші кошти. 2. Я особисто буду вам вдячний, якщо ви знайдете хот-дог у вишуканому італійському ресторані за ціною 16 гривень і надішлете адресу цього чудового закладу - після завершення робочого дня неодмінно мушу відвідати цей чудовий заклад. 3. Так, при формуванні цін на їжу на АЗС ми враховували і те, що наші співробітники заслуговують на отримання заробітної плати.