Ну що, на днях вискочило повідомлення що треба залити AdBlue, і через декілька годин після цього пішли помилки engine fault, repair needed та emissions fault, starting not possible in 1100km. Зненацька. Долив 10л адблу, не помогло. Заїхав до офіціалів, там сказали каталізатор під заміну (разом з фап фільтром). Цінник мама не горюй, 2.2к євро не враховуючи діагностику.
Питаю, в чому причина такого скорого виходу з строю каталізатора - розводять руками. FAP(DPF) фільтр також не ясно, буквально 4 місяці тому машинка бігала по трасі, тапку в пол періодично роблю, щоб прожигати.. містика. Вичитав в інеті, що також може бути через неякісне пальне, але наче норм заправка, брендована та відома..
Що я не так роблю?
Вирізати кат, відключати, перепрошивати не пропонувати.
Для того, чтобы давать правильные советы, нужно понимать какие ошибки прочитали. И скорее всего то, что зажглось на панели не говорит о неисправности катализатора с сажевым фильтром. Первое, что я бы визуально проверил это форсунка Adblue, у меня она потекла после езды на автобане.
ovc1313 16.01.2024 17:05 пишет: Для того, чтобы давать правильные советы, нужно понимать какие ошибки прочитали. И скорее всего то, что зажглось на панели не говорит о неисправности катализатора с сажевым фильтром. Первое, что я бы визуально проверил это форсунка Adblue, у меня она потекла после езды на автобане.
це вже цікаво. Інжектор адблу (складності перекладу?) було також озвучено, я ще запитав, чи могло це бути чинником виходу із строю каталізатора, бо всі ці фільтри то таке, а ось чого каталізатор здувся - то мені не ясно. А у вас чого після автобану форсунки потекли? Це якась специфіка сітріка, коли дизель не витримує довгих переїздів? Бо я ж писав, якраз літом майже 5тис км по автобанах проїхав, і адблу також заливав тоді, все ок було.
ovc1313 16.01.2024 17:05 пишет: Для того, чтобы давать правильные советы, нужно понимать какие ошибки прочитали. И скорее всего то, что зажглось на панели не говорит о неисправности катализатора с сажевым фильтром. Первое, что я бы визуально проверил это форсунка Adblue, у меня она потекла после езды на автобане.
це вже цікаво. Інжектор адблу (складності перекладу?) було також озвучено, я ще запитав, чи могло це бути чинником виходу із строю каталізатора, бо всі ці фільтри то таке, а ось чого каталізатор здувся - то мені не ясно. А у вас чого після автобану форсунки потекли? Це якась специфіка сітріка, коли дизель не витримує довгих переїздів? Бо я ж писав, якраз літом майже 5тис км по автобанах проїхав, і адблу також заливав тоді, все ок було.
Не форсунки, а форсунка, і не дизеля, а адблу. На ще один пост вище, у відосіку про забиту форсунку адблу.
Форсунки й на ВАГу виходять з ладу. Одна з причин - старий AdBlue, термін придатності усього 12 міс який швидко старіє якщо - мало їздити, рідко оновлювати - часті високі або низькі температури, при чому висока більше шкодить
ovc1313 16.01.2024 17:05 пишет: Для того, чтобы давать правильные советы, нужно понимать какие ошибки прочитали. И скорее всего то, что зажглось на панели не говорит о неисправности катализатора с сажевым фильтром. Первое, что я бы визуально проверил это форсунка Adblue, у меня она потекла после езды на автобане.
це вже цікаво. Інжектор адблу (складності перекладу?) було також озвучено, я ще запитав, чи могло це бути чинником виходу із строю каталізатора, бо всі ці фільтри то таке, а ось чого каталізатор здувся - то мені не ясно. А у вас чого після автобану форсунки потекли? Це якась специфіка сітріка, коли дизель не витримує довгих переїздів? Бо я ж писав, якраз літом майже 5тис км по автобанах проїхав, і адблу також заливав тоді, все ок було.
Не форсунки, а форсунка, і не дизеля, а адблу. На ще один пост вище, у відосіку про забиту форсунку адблу.
Так, я переглянув відео. Повторюсь, що окрім "інжектора адблу" у мене під заміну також і каталізатор. Чому вийшов з ладу каталізатор і на питання як я в подальшому маю запобігти подібному на сервісі розвели руками, мовляв ніяк. Але підтвердили, що через проблему інжектора адблу(форсунки) міг вийти з ладу і каталізатор.
Враховуючи досвід ovc і відео з дизельним вольво вище, в мене логічне питання - а що, ця форсунки адблу(яка потрібна тільки для дизельного двигуна) так і має здихати після траси? Як часто, від чого залежить? Швидкість? Температура? Навантаження? Тривалість? Чи як? Чого? У мене жодних помилок до цього не було і тут бац, зразу і форсунка і весь каталізатор під заміну? Наскільки це нормально?
По відео вище, чистка форсунки не допомогла, до речі. Може там і кат також тю-тю, як і в моєму випадку..
hollywood 16.01.2024 17:29 пишет: Форсунки й на ВАГу виходять з ладу. Одна з причин - старий AdBlue, термін придатності усього 12 міс який швидко старіє якщо - мало їздити, рідко оновлювати - часті високі або низькі температури, при чому висока більше шкодить
дякую. Тобто, якщо повідомлення вискакує раз в, скажімо, 4-6 місяців про долив адблу і я заливаю як максимум кожні півроку по 10літрів - можна це вважати як виконання першого пункту? Щодо другого пункту, то літо жарке, нічого не вдієш з цим, однак, чи дійсно через стандарту літню температуру, яка, до речі, така ж і у Франції, французька машина спроектована ламатися? Температура знизити я не можу своїми силами, то який тоді вихід? Після літа чистити форсунку ? А в випадку з офіціалом - тупо заміна після кожної літньої довгої подорожі, щоб не потрапити на заміну ката?
На вольво у відео, форсунка адблю стоїть за катом, і як вона може взагалі на нього впливати не зрозуміло. Основне питаннчя, чи дісно у вас там каталізатор приговорився чи офи-капіталісти розводять. Може там банально лямбда-зонд за катом здох...
NID 16.01.2024 17:46 пишет: На вольво у відео, форсунка адблю стоїть за катом, і як вона може взагалі на нього впливати не зрозуміло. Основне питаннчя, чи дісно у вас там каталізатор приговорився чи офи-капіталісти розводять. Може там банально лямбда-зонд за катом здох...
не засмучуйте мене, бо я вже оплатив кат під замовлення і зараз в фазі ждуна, сподіваюсь я тисячу км не відкатаю за цей період, бо без машини тяжко.
Але так, можливість розводу залишається. Нажаль, я не знаю як перевірити. Писав вище, на третій день, на холодну, після заводу двигуна я почав відчувати запах вихлопу. А це симптом каталізатора, наскільки вичитав. Скоріш за все, інжектор адблу також здох, і, звісно, офіціали чистить його не будуть, простіше замінити. Але то "копійки" в порівнянні з ціною каталізатора.
hollywood 16.01.2024 17:29 пишет: Форсунки й на ВАГу виходять з ладу. Одна з причин - старий AdBlue, термін придатності усього 12 міс який швидко старіє якщо - мало їздити, рідко оновлювати - часті високі або низькі температури, при чому висока більше шкодить
дякую. Тобто, якщо повідомлення вискакує раз в, скажімо, 4-6 місяців про долив адблу і я заливаю як максимум кожні півроку по 10літрів - можна це вважати як виконання першого пункту? Щодо другого пункту, то літо жарке, нічого не вдієш з цим, однак, чи дійсно через стандарту літню температуру, яка, до речі, така ж і у Франції, французька машина спроектована ламатися? Температура знизити я не можу своїми силами, то який тоді вихід? Після літа чистити форсунку ? А в випадку з офіціалом - тупо заміна після кожної літньої довгої подорожі, щоб не потрапити на заміну ката?
hollywood 16.01.2024 17:29 пишет: Форсунки й на ВАГу виходять з ладу. Одна з причин - старий AdBlue, термін придатності усього 12 міс який швидко старіє якщо - мало їздити, рідко оновлювати - часті високі або низькі температури, при чому висока більше шкодить
дякую. Тобто, якщо повідомлення вискакує раз в, скажімо, 4-6 місяців про долив адблу і я заливаю як максимум кожні півроку по 10літрів - можна це вважати як виконання першого пункту? Щодо другого пункту, то літо жарке, нічого не вдієш з цим, однак, чи дійсно через стандарту літню температуру, яка, до речі, така ж і у Франції, французька машина спроектована ламатися? Температура знизити я не можу своїми силами, то який тоді вихід? Після літа чистити форсунку ? А в випадку з офіціалом - тупо заміна після кожної літньої довгої подорожі, щоб не потрапити на заміну ката?
тут трохи інфи
не густо. Поки що, схоже таки через температуру і "старіння" через високу температуру. Температура і вище 35 була, особливо на сонці, на асфальті, думаю деколи і під 45 машинка "варилась". Не завжди вдається паркувати в холодку ж.
Дуже пізнавально, особливо в епоху глобального потепління.